تغذیه و لاغری
سپتامبر 13, 2017
رژیم لاغری چیست؟و چگونه لاغر شویم
سپتامبر 13, 2017

بهترین رژیم غذایی برای لاغری سریع

11 روش ساده برای لاغری سریع و کم کردن وزن

رژیم لاغری موثر همیشه نمی تواند مانند یک برنامه غذایی که از طرف یک متخصص تغذیه دریافت می شود باشد  چرا که در ادامه با نمونه هایی باورنکردنی و البته موثر آشنا می شوید که در جای خود کم نظیر هستند.

بهترین روش ها برای لاغری سریع :

اگر چه به نظر خیلی از افرادی که با مشکل چاقی رو به رو هستند رسیدن به وزن ایده‌آل آرزویی دور از ذهن است، اما رعایت چند نكته كلیدی می‌تواند تاثیر چشمگیری در رسیدن به تناسب اندام داشته باشد.

1 – خوردن عرق نعنا یا جویدن آدامس  با طعم اكالیپتوس میل به غذا خوردن را به سرعت سركوب می‌كند و باعث لاغری سریع می شود.

2- كافئین باعث آزاد شدن اسیدهای چرب می شود و به شما در روند چربی سوزی کمک میکند. پلی فنل موجود در چای سبز در كنار كافئین، موجب افزایش سوخت و ساز می‌شود ودر نتیجه به لاغر شدن سریع شما کمک میکند.

 

3 – برای تحقق رژیم سریع لاغری از روغن زیتون استفاده كنید. این روغن هم سالم‌تر است هم از طریق ایجاد سیری موجب می‌شود غذای كمتری مصرف كنید.

4– كم‌آبی باعث می شود متابولیسم شما را تا 3درصد كندتر شود. یکی از تکنیکهای ساده برای لاغری سریع نوشیدن آب است، پس آب كافی بنوشید.

 5 یکی از روش های رسیدن سریع  به لاغری این است که هویج، كرفس، سیب‌زمینی دیگر مواد غذایی را به جای رنده كردن، به قطعات بزرگ‌تر خرد كنید. این كار باعث می‌شود مدتی را صرف هضم و جویدن کنید.

 6  به یاد داشته باشید كه می‌توانید روزانه تا 1000 كالری انرژی بسوزانید.

7– یک رژیم غذایی برای لاغری سریع: وزن غذا چیزی است كه باعث پر شدن شكم شما می‌شود. پس می‌توانید  برای پر کردن معده از پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت، طالبی، اسفناج پخته و بروكلی استفاده كنید.

8  می‌توانید یادآوری‌ها و نکات لازم جهت كاهش وزن و لاغری سریع را روی تكه‌های كاغذ یادداشت كنید و در جاهایی كه راحت قابل دیدن است مانند روی کمد و… بچسبانید تا همیشه به یاد داشته باشید برای کاهش وزن سریع نباید زیاد غذا بخورید.

برای کم کردن وزن و لاغری سریع از غذا خوردن افراطی پرهیز کنید

این نکات را به یاد داشته باشید و آنها را رعایت كنید. پس از گذشت زمانی خواهید دید كه همین توصیه‌های به ظاهر ساده، می‌تواند كمك زیادی به لاغری سریع و کاهش وزن شما کند و شما را در روند کاهش وزن كه مدت‌ها برای كسب موفقیت در آن تلاش می‌كردید به نتیجه برسانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *